Ф-О на Facebook
Від
Мій е-мейл:
Місто, Країна:
Зареєструвати нік
|
Перевірити нік
Маю сказати:
<
>>> Допомога для дописувачів <<<
Normal
Translit Rus
Translit Ukr
Пошук: повідомлення №
автор
що містять
Відображення: Сторінка
по
(
в т.ч. приховані)
№158115
, 2018-03-14 18:02:50  
підтримати
DmP
№158113, kot23 "Однак я дещо пам"ятаю радянські часи не по плітках і пост-совєцким фільмах. Все це було, але не досягало мети, бо всі зусилля пропаганди на мізки розбивалися в магазинах: щось там було, однак не відповідало запитам: одежа, електроніка, радіотехніка... Все імпортне користувалось надзвичайним попитом. Тому ефективність пропаганди була нікчемною, бо завжди поставало порівняння: "у них" і "у нас".
я теж совчаси далеко не тільки по фільмах пам"ятаю.
І про тодішній попит на імпортні товари також, але:
- совпропаганда і на них діяла, дуже успішно в мізках безлічі наших громадян супроводжуючи якість тих товарів меседжами про нещадну експлуатацію тамтешніх трудящих заради досягнення тієї якості і ненавистю до капіталістів, які через експлуатацію наживались на тих товарах. Тобто товари тамтешні полюбляли, але тамтешній лад при тому масово ненавиділи (і трохи менш масово, але ненавидять і досі). Більшість достатньо щиро вірили, що там капіталізм таки загниває а тут хоч коммунізму не спостерігається, але соціалізм це назагал крок вперед і далі буде...
- як наслідок попереднього, совнеробство ("робимо вигляд що працюємо") за великим рахунком сприймалось як досягнення совладу: нас не експлуатують, не дуже напружуємось але в цілому життя у нас нормальне (знов таки те, що ненормальність тодішнього життя таковою великій кількості совгромадян не здавалась - це беззаперечне досягнення пропаганди)
- совпропаганда для більшості совгромадян стала "непомітною" переважно зза того, що глобально досягла своєї мети. Те саме діє і взагалі в рекламі: коли щось ввійшло в мізки настільки, що не викликає ані ефекту новизни ані ефекту активного заперечення - то мозок черговий рекламний меседж "не помічає" (хоча насправді чудово помічає і закріплює рефлекси).
---
Щодо відмінності "Радянська пропаганда вчила, яким треба бути (чи яким не бути)" - так, ця відмінність від сучасної роспропаганди таки є. Але радянська пропаганда вчила, яким треба бути або не бути, достатньо успішно. Досі установки на багато кого діють - якщо це не ознака достатньої сили, то що вважати ознакою???
Показати вибрані повідомлення>>>
Пошук: повідомлення №
автор
що містять
Відображення: Сторінка
по
(
в т.ч. приховані)
Copyright (c)
Graf de Robot
, 2002-2003. All Rights Reserved.
Сайт:
Graf de Robot
,
Pervak
,
Vladimir
Администрирование:
DmP
,
Graf de Robot
© football-online.com.ua 2001-2010