Футбол-онлайн Ф-О на Facebook
Від   Мій е-мейл: Місто, Країна:
 
Зареєструвати нік | Перевірити нік
Маю сказати: < >>> Допомога для дописувачів <<<
Normal Translit Rus Translit Ukr           

Пошук:  повідомлення № автор що містять
Відображення:  Сторінка по    ( в т.ч. приховані)


№157485, 2017-06-14 11:19:19  підтримати
DmP

№157483, VIM
"Это все кончно, грустно, но...
...думаю, маятник качнется в противоположную сторону. /
Так что скорее всего, в перспективе лет 10-15 мы увидим существенное охлаждение болельщиков к международным матчам и большим клубам."


думаю що ні поскільки "маятник" не один.
Швидше за все відбуватиметься те, що і крізь в торгівлі та сфері послуг:
декілька ніш, в кожній з яких свої гравці зі своїми маркетинговими стратегіями.
Торгівля: одночасно працюють крупні мережеві молли, працює інет-канал, є ринки/ярмарки, працюють бутіки, працюють невеличкі нішеві спеціалізовані магазини та є "магазин біля дому". І все це хоч і в різних долях але буде одночасно для одного клієнта не зважаючи на тренди в окремих нішах (наприклад, останнім часом схильний до зникнення стріт-рітейл і малі молли)

Фізкультура (не профі-спорт): працюють великі мережеві фітнес-центри, працюють невеличкі зали біля роботи/дому, спортплощадки, залізяки та дорожки в парку. плюс хтось дома тренажер має. Одне працює на маркетинговій розкрутці, інше - тому що зручно та друг притягнув.

Їжа (готова): мережеві ресторани, мережеві кав"ярні, закусочні при бензозаправках, фаст-фуди в моллах, міні-кав"ярні у дому та в туристичних місцях, шашлики від колег і тп. Мережеві працюють на маркетинговій розкрутці бренду та налагоджених стандартах; інші - тому що зручно і бо сусіди сказали.

Те саме є і буде зі спогляданням спортзмагань як засобом проведення дозвілля: будуть розкручені бренди зі своїми налагодженими маркетинговими просуваннями, але має бути і щось "біля дому". От цієї культури у нас ще нема... але швидше за все з"явиться.
Показати вибрані повідомлення>>>
Пошук:  повідомлення № автор що містять
Відображення:  Сторінка по    ( в т.ч. приховані)

Copyright (c) Graf de Robot, 2002-2003. All Rights Reserved.

       головна карта сайту поштова скринька Сайт: Graf de Robot, Pervak, Vladimir
Администрирование: DmP, Graf de Robot
© football-online.com.ua 2001-2010